Apie opel'ius ir ju problemas

Apie kitus automobilius
Patyręs
User avatar
Posts: 686
Joined: 2008-01-28, 23:58
Location: Majamis

Re: opel'io problemos

Postby rocco_ » 2013-02-06, 20:28

cia 1.9cdti,radau astruke gtc komplektacijos,135kw variklis, turetu vaziuot gerai ji,idomu ar ten lepus labai variklis :)
Seat Leon FR 2005m
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m
Mitsubishi Eclipse GS 4G63 94m
Opel Calibra C20NE 93m

Senbuvis
Posts: 2930
Joined: 2007-01-27, 19:49
Location: Kaunas

Re: opel'io problemos

Postby Staska » 2013-02-07, 10:24

rocco_ wrote:cia 1.9cdti,radau astruke gtc komplektacijos,135kw variklis, turetu vaziuot gerai ji,idomu ar ten lepus labai variklis :)


Tai bus 2.0 cdti 121kW tik pachipsuotas.
2xFiat X1/9 (with VW 16VT project)
Passat B4 ABF inside
Garazo valymas : http://s1380.photobucket.com/user/stask ... t=3&page=1

Patyręs
User avatar
Posts: 686
Joined: 2008-01-28, 23:58
Location: Majamis

Re: opel'io problemos

Postby rocco_ » 2013-02-07, 17:14

kiek suprantu originaliai 135kw,neblogas variantas
Seat Leon FR 2005m
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m
Mitsubishi Eclipse GS 4G63 94m
Opel Calibra C20NE 93m

Įsijautęs
User avatar
Posts: 306
Joined: 2008-08-17, 09:53
Location: Alytus

Re: opel'io problemos

Postby Falk3n » 2013-02-08, 11:51

rocco_ wrote:kiek suprantu originaliai 135kw,neblogas variantas

Nebuvo astros H su originaliai 1.9 135kw, o tik 1.9 110kw. Cia bus chipuota vokietyne ir dokumentuose pakeista galia.

Patyręs
User avatar
Posts: 686
Joined: 2008-01-28, 23:58
Location: Majamis

Re: opel'io problemos

Postby rocco_ » 2013-02-09, 13:19

nu zinok ne viena esu rades,speju gali but originaliai chipsuota,nes tokio galingumo maciau tik su GTC komplektacija
Seat Leon FR 2005m
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m
Mitsubishi Eclipse GS 4G63 94m
Opel Calibra C20NE 93m

Įsijautęs
User avatar
Posts: 306
Joined: 2008-08-17, 09:53
Location: Alytus

Re: opel'io problemos

Postby Falk3n » 2013-02-11, 12:25

rocco_ wrote:nu zinok ne viena esu rades,speju gali but originaliai chipsuota,nes tokio galingumo maciau tik su GTC komplektacija

Kataloguose tokio varianto nera kaip ir originaliu chipu :), o vokieciuose kaznai buna, kad po chipo ar net boxa idejus ir dokus keicia su ale naujais kilowatais.

Patyręs
User avatar
Posts: 686
Joined: 2008-01-28, 23:58
Location: Majamis

Re: opel'io problemos

Postby rocco_ » 2013-02-11, 19:17

durnynas tada germanija
Seat Leon FR 2005m
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m
Mitsubishi Eclipse GS 4G63 94m
Opel Calibra C20NE 93m

Naujokas
User avatar
Posts: 80
Joined: 2010-11-24, 00:23

Re: opel'io problemos

Postby AuRiX » 2014-11-26, 09:58

Sveiki. Nors ir ne VAG, bet galbūt bus girdėta ši problema kamnors ir žinosit sprendimą:

Su savo Vectra B 2.0 DTI susiduriu su mistika. Pradėsiu nuo pradžių. Maždaug prieš metus išmetė klaidą, kad trūksta aušinimo skysčio. Atidarius pamačiau, kad antifrizas (dapyliau apie 200 ml) buvo išpurkštas per bako kamštį, aplink buvo šlapia. Ir tai pradėjo kartotis, tačiau nereguliariai. Kartais nuvažiuoju 500 km, kartais 100 km ir vėl spjauna. Keičiau pečiuką (nes prakiuro), pakeičiau pompą (iš pažiūros senoji atrodė tvarkinga). Pvz.: autostrada numinu 150km, ir išsukant, pradėjus lėtėti, išmeta klaidą, kad trūksta antizrizo. Jau kelis kartus tuo pačiu momentu išsspjaudavo antifrizą, nemanau, kad tai sutapimas. Negana to, vis dapylinėjant antifrizą atsirado dar viena bėda. Aušinimo bakelyje atsirado kažkokių tai šviesių putų (ne tepalo). Prisegu kelias nuotraukas. Spėju, kad jos galėjo atsirasti, nes sumaišiau antifrizo rūšis arba susipyliau nekokybišką antifrizą (norfa edition, bet su stiklų plovikliu nesumaišiau!!!). Dar užmiršau paminėti, kad šlangos būna pokietės, bet įspaudžiamos, ir nuo gazo jos nekietėja. Bakelio dangtelį buvau keitęs, bet galbūt jis neatlieka savo funkcijos? Baltų dūmų nėra, tepalas švarus, be priemaišų. Temperatūra nešokinėja, būna apie 88 laipsnius, pečiukas šildo. Taigi, klausimai:

1. Kur gali būti problema dėl išspjaunamo antifrizo?
2. Iš kur atsirado tos putos ir kokie sprendimo būdai?
3. Galbūt užsikišęs radiatorius arba netinkamai veikia termostatas?
4. Gal bėda su ventiliatoriumi?


Prisegu kelias putų nuotraukas:
Image
Image
Image
Image
Image

Ačiū už pagalbą.

Įsijautęs
User avatar
Posts: 338
Joined: 2014-05-28, 10:32

Re: opel'io problemos

Postby Peltor » 2014-11-26, 11:32

AuRiX wrote:Sveiki. Nors ir ne VAG, bet galbūt bus girdėta ši problema kamnors ir žinosit sprendimą:

Su savo Vectra B 2.0 DTI susiduriu su mistika. Pradėsiu nuo pradžių. Maždaug prieš metus išmetė klaidą, kad trūksta aušinimo skysčio. Atidarius pamačiau, kad antifrizas (dapyliau apie 200 ml) buvo išpurkštas per bako kamštį, aplink buvo šlapia. Ir tai pradėjo kartotis, tačiau nereguliariai. Kartais nuvažiuoju 500 km, kartais 100 km ir vėl spjauna. Keičiau pečiuką (nes prakiuro), pakeičiau pompą (iš pažiūros senoji atrodė tvarkinga). Pvz.: autostrada numinu 150km, ir išsukant, pradėjus lėtėti, išmeta klaidą, kad trūksta antizrizo. Jau kelis kartus tuo pačiu momentu išsspjaudavo antifrizą, nemanau, kad tai sutapimas. Negana to, vis dapylinėjant antifrizą atsirado dar viena bėda. Aušinimo bakelyje atsirado kažkokių tai šviesių putų (ne tepalo). Prisegu kelias nuotraukas. Spėju, kad jos galėjo atsirasti, nes sumaišiau antifrizo rūšis arba susipyliau nekokybišką antifrizą (norfa edition, bet su stiklų plovikliu nesumaišiau!!!). Dar užmiršau paminėti, kad šlangos būna pokietės, bet įspaudžiamos, ir nuo gazo jos nekietėja. Bakelio dangtelį buvau keitęs, bet galbūt jis neatlieka savo funkcijos? Baltų dūmų nėra, tepalas švarus, be priemaišų. Temperatūra nešokinėja, būna apie 88 laipsnius, pečiukas šildo. Taigi, klausimai:

1. Kur gali būti problema dėl išspjaunamo antifrizo?
2. Iš kur atsirado tos putos ir kokie sprendimo būdai?
3. Galbūt užsikišęs radiatorius arba netinkamai veikia termostatas?
4. Gal bėda su ventiliatoriumi?

Ačiū už pagalbą.


Buciau isitikines kad galvos tarpine prapusta :) Turejau panasiai su golfu, kol mini jokios klaidos nebuna, tik sustoji ir rodo jog truksta ausinimo skyscio - to priezastis jog minant tas antifrizas cirkuliuoja greiciau ir daviklis nemato trukumo.

Antifryza isvaro uzmynus del galvos tarpines. O ta kose tiketina jog tepalas susimaises su antifryzu.

Slangu nepucia nes tikriausiai gazuoji ant laisvu. Nzn kaip opeliui, bet tarkim tdi ant laisvu turba uzpucia lyg 0,5 baro, kai pilnai minant su apkrova iki 1,7 budavo (cipuotas). Ta prasme kad ant laisvu tau niekaip neuzpus turba pilnu pajegumu.

Jei sakai akd kartais ilgiau vazineji, kartais trumpiau: tai pasibandyk pvz uzsipylt maximuma antifryzo ir kokiu antru begiu prasukt iki galo ir tada paziurek ar bus isvarytas antifryzas :)

Naujokas
User avatar
Posts: 80
Joined: 2010-11-24, 00:23

Re: opel'io problemos

Postby AuRiX » 2014-11-26, 12:04

Bet aš būna ir kelis šimtus km nuvažiuoju ir mindant ir stabdant - nespjauna. Jei būtų tarpinė, tai būtų nuolatinė problema, kai tik užkaista variklis, nes kompresiją muštų pastoviai. Na pabandysiu antra pavara pasmaugt opeliuką, matysiu ką rodys, bet abejoju, kad ką išspjaus.
Dėl putų. Jos atsirado tik prieš mėnesį gal, kai eilinį kartą dapyliau antifrizo ir sekančiame dapylime jas pastebėjau. Putos šviesios, žalsvos. Kai susimaišo tepalas su antifrizu, jos buna kapučino spalvos, o čia nieko panašaus. Plius tarpinė buvo keista prieš du metus, šlifuota galva, todėl labai abejoju, kad per metus sugebėjau suėst naują tarpinę :D

Įsijautęs
User avatar
Posts: 338
Joined: 2014-05-28, 10:32

Re: opel'io problemos

Postby Peltor » 2014-11-26, 13:40

AuRiX wrote:Bet aš būna ir kelis šimtus km nuvažiuoju ir mindant ir stabdant - nespjauna. Jei būtų tarpinė, tai būtų nuolatinė problema, kai tik užkaista variklis, nes kompresiją muštų pastoviai. Na pabandysiu antra pavara pasmaugt opeliuką, matysiu ką rodys, bet abejoju, kad ką išspjaus.
Dėl putų. Jos atsirado tik prieš mėnesį gal, kai eilinį kartą dapyliau antifrizo ir sekančiame dapylime jas pastebėjau. Putos šviesios, žalsvos. Kai susimaišo tepalas su antifrizu, jos buna kapučino spalvos, o čia nieko panašaus. Plius tarpinė buvo keista prieš du metus, šlifuota galva, todėl labai abejoju, kad per metus sugebėjau suėst naują tarpinę :D


Mes buvom per pirmus 50metru ispute tarpine nauja ir naujai surinktam varikliui, tiesiog buvo problemos su pajungimais ir turba perpute - tad du metai nera rodiklis sioje vietoje tikrai :)

Del spalvos esi teisus ir dazniausiai jau ten gaminasi kose, bet tada ir tepalo lygis krenta gan zenkliai. Nezinau situ varikliu ar opeliu apskritai, gal tiesiog labai nedaug gavo tepaliuko, o kadangi antifryzo normaliai sistemoje sukasi apie 10l tai ir efektas toks kaip fotose - tik spejimas.

Beje butent mano atveju antifryzas su tepalu visiskai nesimaise, ji tik pusdavo lauk :) Bet esme vistiek ta pati, jog antifryzas kokiu jis bebutu rusiu sumaisytas neturetu atrodyt taip kaip jis atrodo pas tave. Nu nebent ten koks super duper kuris atskalbe visa shuda is radiatoriaus ir variklio kanalu :)

Naujokas
User avatar
Posts: 80
Joined: 2010-11-24, 00:23

Re: opel'io problemos

Postby AuRiX » 2014-11-26, 13:59

Dar karta peršnekėjau su keliais meistrais. pabandžiau užkaitint variklį žemom pavarom. Tad nuosprendis - kelsiu galvą ir keisiu tarpinę :D Dėkui už pagalbą :)

Įsijautęs
User avatar
Posts: 338
Joined: 2014-05-28, 10:32

Re: opel'io problemos

Postby Peltor » 2014-11-26, 14:11

AuRiX wrote:pabandžiau užkaitint variklį žemom pavarom.


kaip cia? 8)

Naujokas
User avatar
Posts: 80
Joined: 2010-11-24, 00:23

Re: opel'io problemos

Postby AuRiX » 2014-11-26, 14:21

Na, ta prasme, pavažinėjau, kol temperatūra pakilo iki darbinės. Tada 1,2,3 pavarom pasmaugiau iki 4000 apsukų. Po poros min, sustojus, išmetė klaidą, kad trūksta antifrizo.

Super Asas
User avatar
Posts: 12887
Joined: 2007-01-31, 18:32
Location: Kaunas

Viskas apie TDI,SDI,TD,SD,DI,D (krc dizelius)

Postby Dainius » 2014-12-11, 15:37

gal kas susidure su opel dyzeliais (naujesniais) ? kur tarkim 118kw, 96kw? Kaip jie?
Octavia vRS

PreviousNext

Return to Kiti automobiliai

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest