Pavaru dezes problema

Viskas apie VAG automobilius
Patyręs
Posts: 542
Joined: 2011-01-23, 18:04

Re: Pavaru dezes problema

Postby opapa » 2016-01-14, 19:56

Aišku, reiškia ne daug pisniavos :D ryt prasiardysiu, žėsiu kaip ten atrodo viskas

Asas
User avatar
Posts: 7838
Joined: 2008-02-29, 23:50
Location: stockholm

Re: Pavaru dezes problema

Postby ramas g60 » 2016-01-27, 21:16

Kas galetu buti automatui kai triptronikas veikia gerai,o automatas sunkiai metosi? Tepalu keitimas nepadetu? Gal kas susidure su auto dezem ir zinot madaug kokia kaina srotuose vaiksto?
corrado 16VT

Senbuvis
Posts: 2930
Joined: 2007-01-27, 19:49
Location: Kaunas

Re: Pavaru dezes problema

Postby Staska » 2016-01-27, 21:56

Srote 50-3000€
2xFiat X1/9 (with VW 16VT project)
Passat B4 ABF inside
Garazo valymas : http://s1380.photobucket.com/user/stask ... t=3&page=1

Asas
User avatar
Posts: 7838
Joined: 2008-02-29, 23:50
Location: stockholm

Re: Pavaru dezes problema

Postby ramas g60 » 2016-01-27, 22:15

Ok :D a6 c5 2,5 dyzelis :D
corrado 16VT

Naujokas
User avatar
Posts: 47
Joined: 2014-08-15, 15:27
Location: Jonava

Re: Pavaru dezes problema

Postby wilius » 2016-02-24, 19:17

Atsitiko tokia bėda kad subyrėjo mano 5 bėgių pavarų dėžė penktam golfui 66kw ir pažįstamas turi 6 bėgių dėžę iš 77kw tik dabar pasistojo klausimas ar man ji tiks? Nereiks keist ten daug ko prie jos? Nes kiek googlinau, tai motorai beveik įdentiški, skirias daug maž tik kilowatai. Nerėks labai tas motoras važiuojant 6 bėgiu?

VAG klubas
User avatar
Posts: 12776
Joined: 2006-03-09, 00:27
Location: Vilnius

Re: Pavaru dezes problema

Postby G-5 » 2016-02-24, 20:38

Priklauso nuo pavaru perdavimu ar tau reks ar ne. Beto siulyciau visu pirma pasitikrint ar granatos ir pusasiai tokie patys (pagal diametrus ir ilgius) ir beabejo tvirtinimo vietos ar atitinka... na ir aisku sankabos diska pasitikrink ar taviskis uzsimauna ant 6beges dezes.

Naujokas
User avatar
Posts: 89
Joined: 2010-11-08, 15:26
Location: Marijampolė

Re: Pavaru dezes problema

Postby Mantasas » 2016-03-16, 18:12

Sveiki. Norejau pasiteirauti kaip suprasti tuos perdavimus . Cia kaip palyginimui yra dvi dėzes bet skiriasi 3,4,5. Tie skaiciai begiu jei bus didesni tai reiskiasi begiai bus trumpesni ar kaip cia yra. dekui uz atsakymus jei kas supratot ko norejau paklausti.

APW 020 1.8 ABS

1. 3,455
2. 1,944
3. 1,370
4. 1,032
5. 0,850
Final. 3,667

CHE 020 2 2E/ADY

1. 3,455
2. 1,944
3. 1,286
4. 0,969
5. 0,805
Final 3,667

Patyręs
User avatar
Posts: 795
Joined: 2006-12-24, 00:29
Location: Lietuva, Alytus-Vilnius

Re: Pavaru dezes problema

Postby Wolfsburg Edition » 2016-03-16, 20:57

,,didesni skaiciai" trumpesnes pavaros

Įsijautęs
Posts: 360
Joined: 2009-03-08, 21:11
Location: Jurbarkas

Re: Pavaru dezes problema

Postby Vaznys » 2016-03-30, 23:02

Gal kas esate persidejes visa pavaru perjungimo mechanizma 02j dezes ant 02a dezes?

Užstrigęs
User avatar
Posts: 1708
Joined: 2008-04-30, 23:13
Location: Vilnius

Re: Pavaru dezes problema

Postby Paulys » 2016-05-17, 09:07

Kas Vilniuje ir aplink gerai perrinkinėja dėžes? Mechaninė triukšmauti pradėjo - reikia perrinkti. Popieriai būtini, todėl belekoks garažiukas netinka.

Užstrigęs
User avatar
Posts: 1969
Joined: 2009-07-21, 21:58
Location: Kaunas

Re: Pavaru dezes problema

Postby maratas » 2016-11-14, 00:23

1. gal atsiras kažkas kas paaiškintų daugiau apie dėžės perdavimus kai gale stovi reduktorius (syncro). Esmė, kad dedu syncro galinis reduktorius standartas 20/21 perdavimai (0.95), o dėžę dėsiu 02C 3.94 perdavimas, originaliai kiek randu stovėjo 020 3.45. Nežinau kiek teisingai girdėjas, bet kaip pvz bmw , subaru tai jei dėžę dedi vienokių perdavimų tai ir reduktorių turi keist. kaip yra čia?

2. Kita mintis yra dėti galinį reduktorių nuo t3/t4/sharan, kuris turi mechaninį lock, bet ten perdavimas jau 0.62. Klausimas vėl realu sudėti tokį mišinį ar vėl su tais perdavimais nesąmonė gausis ir plėšys viską ?

P.s Haldex dėt nenoriu, žinau, kad bus pasiūlymų :)
Vw Golf mk3 GT 1.8 mono 66kW - sold
Vw Golf mk1- 1983m. KR+ABF
Vw Polo mk4- economas - sold
Vw Golf mk2 Syncro - ongoing project
BMW e46 2.0D 110kw Mpack - daily

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: Pavaru dezes problema

Postby Kentas » 2016-11-14, 00:51

Pigiausia ir geriausia Haldex, bet Tu jo nenori. Kadangi tos detalės šiandien kainuoja šiukšles ir jų yra. Ir jos nesulaužomos.

Dėžės perdavimas yra px, Transfer box (T-case) yra svarbu, čia tas daikčiukas, kur perduoda pavarą iš dėžės į reduktorių galinį. Syncro greičių dėžių pora būna daug greitesnė, kad tas lavoninis variklis pasuktų visus ratus, ten kažkas 4.xx. Jei T-case Syncro, galinis reduktorius turi būt Syncro. Jei T-case nuo Haldex mašinos, reduktorius turi būti Haldex. Syncro tos detalės turi vieną perdavimą, Haldex kitonišką. VW awd sistemose jie tik tu skirtingi yra. Tiesa, nežinau kokie būna Haldex gen2, gen3 ir t.t. Galinis reduktorius faktiškai gali būt belekieno, tik jo perdavimas turi sutapti su T-case. Projektų, kur būtų pakeistas T-case perdavimas ir suderintas su kažkokiu kitu, negimtuoju, reduktoriumi, nežinau. Nors ne, kažką pridaręs buvo Chmelevski, bet ten ir dėžė visa intergalaktinė. Bet aš nematau kodėl reiktų išradinėt dviratį, nes Haldex puikiai naudojamas su 1000ag. Ir jei kas lūždavo, tai kardanai. Ir tik tada kai neprakasdavo ratų ant slickų ir ant klijų :) Santapod'e subyrėjo nevienas awd VW. Bet mums, paprastiems civiliokams tai negalioja.

O jeigu būčiau toks "protingas" kaip dabar, tai mk2 tos šiukšlės net nedaryčiau. Imi mk4 2.8 už kelias štukes ir va tau paruošta dirva turėt arklių... krc, visus arklius.

Jeigu ten dar įkelti 3.6 FSI VR'ą - nebežinotum kas darosi su ta mašina :D
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

Užstrigęs
User avatar
Posts: 1969
Joined: 2009-07-21, 21:58
Location: Kaunas

Re: Pavaru dezes problema

Postby maratas » 2016-11-14, 01:00

joa prisiskaičiau dabar aiškiau dar kai paaiškinai, nes haldex 17/27, o syncro 20/21. Esmė, kad turiu 02c dėžę su stiprinta mova ir 20/21 reduktorius du, bet kaip matau nieko neišeis čia padaryt įdomesnio. kad būtų "full lock"
Vw Golf mk3 GT 1.8 mono 66kW - sold
Vw Golf mk1- 1983m. KR+ABF
Vw Polo mk4- economas - sold
Vw Golf mk2 Syncro - ongoing project
BMW e46 2.0D 110kw Mpack - daily

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: Pavaru dezes problema

Postby Kentas » 2016-11-14, 01:04

vw awd sistemos visada buvo 50/50 prie geriausių norų. still, tai yra fwd mašina. tik jeigu gerai apdorota mova Haldex, tai tu turi stabiliai pusę generuojamo torko galinėje ašyje. Nežinau ką turi omeny full lock, bet awd atveju atrodo taip: https://www.youtube.com/watch?v=4AE1pHCc_3w

Priekis velia, jei gerai užspausta mova, tiek pat vels galas. Transporteriai man atrodo yra quattro, ten torsenas (bijau suklyst), tai jie visada yra constant 4 wheel drive. Ten jie tada lock'ina jau reduktorių, kad būtų kaip rwd. Ir jei LSD agresyviai veikia, quattro pasidaro daugiau rwd, tik su belenkiek understeer'o.

atrodo taip: https://www.youtube.com/watch?v=ECtwr-wTJZg

Dar yra variantas eliminuoti movą Syncro, ir p*st kardaną tiesiai į reduktorių. Čia irgi būtų toks full lock, bet still gale max 50% torko.

Ir awd kitaip suka saules :) https://www.youtube.com/watch?v=pWUwsqeoAqk
ten apsivemt galima nuo tokio sukimo.
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

Užstrigęs
User avatar
Posts: 1969
Joined: 2009-07-21, 21:58
Location: Kaunas

Re: Pavaru dezes problema

Postby maratas » 2016-11-14, 16:25

joa transporteriai reduktoriu lockina, ten realiai tas pats haldex tik mechaniškai lockina kaip suprantu, nes net korpusas toks pats. Kiti mačiau ieško būtent nuo ~2000m metu škodų, ar golfų ten dar buna 02c dežė bet gale jau haldexas, tai daug paprasčiau susideda viskas. O tiesiai kardaną tai, kažkas sakė bandė tai ant posūkių sakė labai slysta :D .Dėt reiks stock, o paskui galvosim :)

Edit: dar katalogus praverčiau, tai yra variantas nededant 02m dėžės ieškot golfo su 4motion ir 5pavarom, ten stovi ta pati 02c dėžė tik su kita razdatke ("angle drive") , tada dedi gale haldex reduktorių ir viskas.
Vw Golf mk3 GT 1.8 mono 66kW - sold
Vw Golf mk1- 1983m. KR+ABF
Vw Polo mk4- economas - sold
Vw Golf mk2 Syncro - ongoing project
BMW e46 2.0D 110kw Mpack - daily

PreviousNext

Return to VAG automobiliai

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests