Plepalai apie vw performance'a (ir sporta)...

Viskas apie VAG automobilius
Naujokas
User avatar
Posts: 9
Joined: 2010-09-11, 13:00
Location: Marijampolė

Plepalai apie vw performance'a (ir sporta)...

Postby DomGTI » 2010-09-11, 13:24

Skaičiau, kad KR velenėliai "geresni". Kuo jie geresni ? Tai jeigu jie geresni, ar apsimoka tada ieškoti KR galvos, ir dėti velenėlius į ABF variklį, ar ABF geresni? :roll: Kalba eina apie VW DOHC variklį. :D

VAG klubas
User avatar
Posts: 12776
Joined: 2006-03-09, 00:27
Location: Vilnius

Re: KR velenėliai į ABF

Postby G-5 » 2010-09-11, 13:33

Na ziurint ko tau reikia. Jei reik didesnio lift'o, tada abf'o geriau, jei fazes, tada kr'o ismetimo valikas.

Naujokas
User avatar
Posts: 9
Joined: 2010-09-11, 13:00
Location: Marijampolė

Re: KR velenėliai į ABF

Postby DomGTI » 2010-09-11, 13:37

Mašina važiuoja slalomuose, tai reikia kad suktūsi geriau, nes dabar pasieki 6,5rpm ir traukos trūksta :) Taigi, šiam dalykui geriau ABF ar KR velenėliai ?

VAG klubas
User avatar
Posts: 12776
Joined: 2006-03-09, 00:27
Location: Vilnius

Re: KR velenėliai į ABF

Postby G-5 » 2010-09-11, 13:40

Jei nori "pastumt" galios kreive auksciau, tada tau isvis reik aftermarket'iniu valiku. Kitas variantas butu sutrumpint gr. dezes begius.

Naujokas
User avatar
Posts: 9
Joined: 2010-09-11, 13:00
Location: Marijampolė

Re: KR velenėliai į ABF

Postby DomGTI » 2010-09-11, 13:42

Pagr porą sulėtinę :) Kadangi pagr porą 4,46 labai sunku rasti, tai teko dėti 4,24.

Patyręs
User avatar
Posts: 552
Joined: 2009-05-28, 14:37

Re: KR velenėliai į ABF

Postby xraly » 2010-09-11, 15:15

del 4,46 poros jei reikia i pm :wink:

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: KR velenėliai į ABF

Postby Kentas » 2010-09-11, 15:20

Kokia čia karobkė turi 4.46 ? :)
Jei valikų reikia, net nežaisk su OEM valikais. Ebay bent jau buvo už pigiai valikų, 264. Kaina ~2200 Lt dohc'ui abu. Anot anglų dirba patikimai, tik būta problemų su mietkėm.

P.S. jau išsiaiškinau, syncro :D
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

Patyręs
User avatar
Posts: 552
Joined: 2009-05-28, 14:37

Re: KR velenėliai į ABF

Postby xraly » 2010-09-11, 16:55

Kentas wrote:Kokia čia karobkė turi 4.46 ? :)
Jei valikų reikia, net nežaisk su OEM valikais. Ebay bent jau buvo už pigiai valikų, 264. Kaina ~2200 Lt dohc'ui abu. Anot anglų dirba patikimai, tik būta problemų su mietkėm.

P.S. jau išsiaiškinau, syncro :D


ne vien syncro,mk4 taip pat buna 4,46

Asas
User avatar
Posts: 5619
Joined: 2007-11-28, 16:24
Location: Kaunas

Re: KR velenėliai į ABF

Postby Kęstas » 2010-09-11, 20:22

G-5 wrote:Jei nori "pastumt" galios kreive auksciau, tada tau isvis reik aftermarket'iniu valiku..

as sau tokiu noreciau :)
http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... V16VBP300H
http://www.facebook.com/ekperformance
"A wise man once told me, no matter what you drive, there will always be a Golf faster than you"

Senbuvis
Posts: 2930
Joined: 2007-01-27, 19:49
Location: Kaunas

Re: KR velenėliai į ABF

Postby Staska » 2010-09-11, 20:45

Vien is veleneliu naudos nekazkas.. o gali but ir dar blogiau nei buvo..
2xFiat X1/9 (with VW 16VT project)
Passat B4 ABF inside
Garazo valymas : http://s1380.photobucket.com/user/stask ... t=3&page=1

Naujokas
User avatar
Posts: 9
Joined: 2010-09-11, 13:00
Location: Marijampolė

Re: KR velenėliai į ABF

Postby DomGTI » 2010-09-11, 20:46

Geras daiktas, bet kaina tai irgi ne menka :D

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: KR velenėliai į ABF

Postby Kentas » 2010-09-11, 20:58

tai čia tik pradžia :D poto dar reikia spyruoklių, šaibikių, reguliuojamos žvaigždės. Tada prasideda portingas, intake/exhaust modai. Dar vėliau ir skierkos mandresnės reikia, kuro sistemos. O kad viskas veiktų tai dar ir kažkokio management'o. :D Čia tokie default'iniai modai, kiek mačiau kitus auto. Nors, sakoma, kad iš abf 180-190ag yra biudžetinis variantas. :) O 220+ - jau ultimate. Vien dėka tvarkingo management'o, tokių "mild" valikų ABF'as drąsiai perlipa 170 arklių riba. Nors, jeigu tau tie valikai pasirodė brangūs, tai ir toks "biudžetinis" variantas, manau, tau nepasirodys priimtinas. Krc, you should fit turbo :D
Nes tas N/A bombinimas čia labai stiprūs narkotikai. Aišku, poveikis irgi išskirtinis :lol:
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

Senbuvis
Posts: 2930
Joined: 2007-01-27, 19:49
Location: Kaunas

Re: KR velenėliai į ABF

Postby Staska » 2010-09-11, 21:03

Jam turbo i slaloma netinka :)
O siaip mano galva tai visi modai turetu prasidet nuo variklio perrinkimo :) Nes kaip zinia panasiu metu varikliai jau nespindi jaunyste :)
2xFiat X1/9 (with VW 16VT project)
Passat B4 ABF inside
Garazo valymas : http://s1380.photobucket.com/user/stask ... t=3&page=1

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: KR velenėliai į ABF

Postby Kentas » 2010-09-11, 21:17

Tas teisybė. Net ir prieš kažką darant, derėtų "ruošt dirvą" perrenkant variklį ir tikintis iš jo kažko. Mano manymu, biški "patraukus" tuos arklius aukštyn, kiek galima geresnį response'ą pasidarius - užtektų to variklio pilnai. Jeigu automobilis naudojamas slalomui - labai pamačyntų teisingas dėžės perdavimas, blokiruotė. Transmisija visa manau turėtų pasidaryt prioritetinis dalykas. Būtų dar gerai, kad kėbulas nebūtų totaliai suplyšęs. O toliau važiuoklė lieka, kurios mod'ai nėra brangūs tikrai. Kažką sugalvot su stabilyzais, poliuretanas, coil'ai. Prieky būtinai viršutinė ir apatinė rasporkės. Dėl galo.. čia daug skirtingų nuomonių yra. Tai net nežinau. Ir jeigu tau pavyktų išspaust absoliučiai viską, ką gali tas motoras, rezultatai būtų tikrai neblogi. Kažkaip aš visada galvojau, kad slalome daugiausiai lemia žmogiškasis faktorius.
Modų, iš pirmo žvilgsnio, daug. Bet jie nėra nepasiekiami. Priklausomai nuo tavo išradingumo ir apsukrumo, suma turėtų svyruot apie keturis tūkstančius litų (su didele paklaida).
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

Senbuvis
Posts: 2930
Joined: 2007-01-27, 19:49
Location: Kaunas

Re: KR velenėliai į ABF

Postby Staska » 2010-09-11, 21:25

Va butent, slalome per akis butu tvarkingo standartinio variklio..
2xFiat X1/9 (with VW 16VT project)
Passat B4 ABF inside
Garazo valymas : http://s1380.photobucket.com/user/stask ... t=3&page=1

Next

Return to VAG automobiliai

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests