Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar deveti?

Viskas apie VAG automobilius
Klubo draugas
Posts: 15487
Joined: 2006-03-16, 15:48
Location: Siauliai

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Martinas » 2017-01-29, 15:23

Cia kai rauksliu galvoje per mazai :D

Pradedantysis
User avatar
Posts: 225
Joined: 2015-09-21, 17:17
Location: Lietuva, Kaunas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby VAG'enas » 2017-01-29, 17:32

Rimtai apie ką?

Įsijautęs
User avatar
Posts: 306
Joined: 2008-08-17, 09:53
Location: Alytus

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Falk3n » 2017-02-06, 17:15

VAG'enas wrote:Tai ką gi - klausiau pas Kupstą konkrečiai ar galėtų restauruoti Bilstein B14 PSS, gavau atsakymą, kad galėtų - nuo 50€/vnt. Palyginus su siūlų gatvės 35€, tai brangiau, bet jeigu pavyktų sutarti už 45€ tai man manau tiktų.

Kaina pas Kupstą NUO 50eur. :D As neseniai jau dariau ta pati, ka nori tu daryti. Susiradau komplektą B14 savo e46-tam. Pavargę buvo abu priekiniai koilai, tai nuvežiau Kupstui restauruoti, nes man irgi sakė, kad bus apie 50eur/vnt. Po savaitės išardžius paaiškėja, kad už dviejų remontą bus ne 100eur, o 350 :) , nes pasirodo jau neužteks tik salnikėlį pakeist ir užpildyti, o reikės ir naujų originalių štokų, vožtuvų ir t.t. Reziume toks, kad pas Kupstą bus ne šiek tiek brangiau nei Siūlų gatvėj, bet gal padaryta rimčiau.
P.s. pavažinėjus su normaliai veikiančiais B14 supranti, kad ne taip ir gaila tų sumokėtų pinigų už gerai veikiančią važiuoklę.

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Kentas » 2017-02-06, 17:21

Falk3n wrote:P.s. pavažinėjus su normaliai veikiančiais B14 supranti, kad ne taip ir gaila tų sumokėtų pinigų už gerai veikiančią važiuoklę.

Geresni koilai labiau veža :) B14 nauji 720Eur e36-tam :)
Nice piece of kit.
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Kentas » 2017-02-07, 00:51

Gal kas turės minčių. Ar gali koilo štokas užstrigti? Esmė, kad gale viena pusė sukritus, nū dropas belekoks, balkis susisukęs. Paspaudinėjus mašiną, ta susidropinus pusė nejuda. Važiuot neįmanona, atrodo kėbulas trūks. Viskas dirbo normaliai, staiga nebedirba. Pakėliau visą šikną, balkis anei krust. Biški minuso yra lauke, bet prie -27C varinėjau ir nieko. Kad užšąlo koilas irgi sunkiai tikisi, mechaniškai užstrigtų irgi kažkaip negirdėjęs.
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

VAG klubas
User avatar
Posts: 12776
Joined: 2006-03-09, 00:27
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby G-5 » 2017-02-07, 14:16

kažkada pas kažką yra buvę, kad štokas išlindo ir užstrigo, bet jis ten susikreivinęs buvo (išlindęs ne tiesiai į viršų, o kažkaip į šoną), kaip tai nutiko, niekas nežino. Bet dažniausiai, tai užsąla tie seni amortikai/coilai. Kažkada yra ir man taip buvę, atšilus susitvarkė, bet po to keičiau juos.

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Kentas » 2017-02-07, 15:23

Mašiną pakeli, balkis anei kiek nenusileidžia. Štokas sulindo gylin, spyruoklė susispaudus, nelūžus. kitoje pusėje viskas ok, spyruoklė stumia balkį žemyn ir dėl to balkis susikraipęs net.
Nuėmiau ratą, patrankiau, bandžiau dviem kojom balkį žemyn nuspaust, xuj.
Labiausiai tikėtina, kad jis drėgmės parinkęs ir užšąlo. Bandysiu fenu lengvai sušildyti ir jeigu neišsispaus tai bbž jau tada. :D
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

VAG klubas
User avatar
Posts: 12776
Joined: 2006-03-09, 00:27
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby G-5 » 2017-02-07, 17:25

Matomai kažkoks "skystimėlis" pabėgo ir užsąlo ten apačioj drėgmės gavęs. Išmesk arba restauruok :drinkers:

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Kentas » 2017-02-09, 11:54

Pašildžiau fenu, išsitraukė, pradėjo veikt. Vėliau vėl užšalo. Klausiau remontuojančiu, sakė nebėda yra ir jis greičiausiai net nesugedęs. Tiesiog tepalas viduje turi vandens, kas ir pakeičia jo charakteristika. Viskas nuo amžiaus, o tepalą išleidus sakė bus baltas visas. Sprendžiama problema tiesiog užpildant nauju tepalų, kas Koni, Bilstein, KW, pasidaro nesunkiai. Sako šiti koilai brangesni yra kuo puikiausiai aptarnaujami, puikiai ardosi, o serviso dažnumas priklauso nuo naudojimo. Vieno amorto perpylimas 40Eur. Beje, dar būna amortai su azotu, kuris irgi keičiamas, įeina į tą pačią kainą.
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

VAG klubas
User avatar
Posts: 12776
Joined: 2006-03-09, 00:27
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby G-5 » 2017-02-09, 17:05

tcakant, problem solved :D
Abiem galiniam coilam keisi tepalus ar tik tam kuris sugedo ?

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Kentas » 2017-02-09, 17:16

Sakė net tie, kas šeria žiemom, tai vos nekiekvieną žiemą tepalui piziukas būna, bo, kad ir kiek sandarus būna, drėgmės vistiek patenka.
Esmė tokia, kad su dabartiniais galiniais KW V2 atvažinėsiu dabar kaip nors, bet jau esu atidavęs kitus patikrai ir servisui. Tie kiti yra Koni galiniai pilnai reguliuojami. Jie kaip ir geri, bet vienas seiliojasi per štoko apatinį vidinį riebokšlį, ko pasekoje tepalas pradeda bėgti lauk per viršuje esantį kietumo reguliavimo vožtuvą. Bet sakė nebėda ir tą pakeisti prie to pačio. Atidaviau abu, sakė apžiūrės stovį ir pasakys ar tą kitą neapsiseiliojusį reikia pildyt/remontuoti. Tai bus arba 40 ar 80 eurų. Tak vo, už kelių savaičių turėsiu golfukui ir galą pilnai reguliuojamą :)
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

Klubo draugas
Posts: 15487
Joined: 2006-03-16, 15:48
Location: Siauliai

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Martinas » 2017-02-09, 17:41

Tai galesi vel, kaip jaunysteje pedagoginio zieda imti ant stukes :lol:

Super Asas
User avatar
Posts: 12880
Joined: 2008-08-07, 23:52
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Kentas » 2017-02-09, 18:11

Aš still dar jaunas. :D
Bet jo, man biški galas perkietas atrodo. Nors gale jau susidėjęs didelę zapaskę, langų apiplovimą, akumą, bako daugiau nei pusę. Dar reiks išimti poly atraminius, nes per juos vapše nejuda ir absorb'ina į stakanus visą bounce.
Pasikelsiu dar prieky, galą pasileisiu labiau, naujos kaltuškės R15 su teisingu et'u ir nankangos semi. Gal dar visai gud būtų prieky nusilengvinti, bet labai jau dideli kaštai laiko prasme (kompozit kėbulo dalys, aliuminiai balkiai, krc nx). Jau ir taip smagus kartingas, ypač po stokinės kregždės :D

Didžiausia svajonė būtų turėti aliuminį variklį 4 katilų su lengvu boost ~280ag. Bet tema ne apie tai :D
Trūkst biški galios ir balance'o. :|
20VT.lt
You don't own project car - project car owns you

Užstrigęs
User avatar
Posts: 1708
Joined: 2008-04-30, 23:13
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Paulys » 2017-02-24, 01:58

EGT amortizatoriai labai š*das? Nes keista, jog neišvieno girdžiu, kad tikrai nieko baisaus kas liečia šio gamintojo amortizatorius... O va kaina lyginant su Sachs daugiau nei x2 skiriasi.

Patyręs
User avatar
Posts: 622
Joined: 2008-11-19, 16:55

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby scootas » 2017-02-24, 11:13

Paulys wrote:EGT amortizatoriai labai š*das? Nes keista, jog neišvieno girdžiu, kad tikrai nieko baisaus kas liečia šio gamintojo amortizatorius... O va kaina lyginant su Sachs daugiau nei x2 skiriasi.

Dėl amortikų tai bbž, bet stabdžiai tragiški... Dar dabar guli kaladėlės, pralėkusios gal 300km. Cypimas nežmoniškas, gėda net stabdyt. Ne be reikalo 3x pigiau, nei normalaus brando. Kolega servise EGT deda tik tiem, kas visiškai neturi pinigų ir jiems viskas px, kitu atveju - renkasi kitą gamintoją :D bet dėl amortikų konkrečiai nesu susidūręs.

PreviousNext

Return to VAG automobiliai

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests