Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar deveti?

Viskas apie VAG automobilius
Pradedantysis
User avatar
Posts: 115
Joined: 2014-12-27, 22:29

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Pauliulia » 2016-07-21, 10:54

Labas, turiu devetus coilus ta technik. Ar nuo stovejimo jiem nieko negali atsitikti? Jei tepalais neapibege, vizualiai atrodo tvarkingi ar galima sakyti, kad jie yra geri?
Ex; 1988 Jetta mk2 1.6 Pierburg 2EE Carburattor 55kw Benz/Dujos
1988 jetta mk2 swaped 1.8 GTI PF 79kw Benzinas

Asas
User avatar
Posts: 5619
Joined: 2007-11-28, 16:24
Location: Kaunas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Kęstas » 2016-07-21, 21:44

jie gali but visiskai numire ir neapsimyze.
http://www.facebook.com/ekperformance
"A wise man once told me, no matter what you drive, there will always be a Golf faster than you"

Pradedantysis
User avatar
Posts: 225
Joined: 2015-09-21, 17:17
Location: Lietuva, Kaunas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby VAG'enas » 2017-01-25, 16:56

Sveiki,toks klausimas dėl coilų pasirinkimo ant mk2. Daug domėjausi, tai labiausiai vertinami KONI, Bilstein, KW, H&R ir kiti garsūs gamintojai, o jau po to BC, Tein, V-MAXX, FK, TA-Technix ir t.t. Visai netikėtai radau gana pigiai pirkti ebay Bilstein coilus devėtus, kiek matau B14 PSS, nauji kainuoja apie 800£, tai kažkas apie 900-1000€, čia maždaug 5 kartus pigiau, žinoma parsisiuntus vežti restauruoti, kitas pasirinkimas pirkti mirusius TA-Technix ar pan. ir vežti restauruoti (teko girdėti, kad geriau restauruoti tokie coilai už naujus dirba), na arba trečias pirkti naujus FK/TA-Technix ar pan. Tai norėčiau paklausti jūsų nuomonių kurį variantą geriausiai pasirinkti? Aš asmeniškai galvoju, kad geriausiai būtų Bilstein'ai, juos restauruoti ir manau, kad jie galutiniame rezultate kainuotų ir 400€, už tiek nieko geriau nenupirksiu iš naujų, bet kyla kitas klausimas, pasiskaitinėjau, kad jie žemina iki 50mm, gal kvailai nuskambės, bet ar tiek užteks? :D Nes tekę matyt kas važinėja su TA-Technix ar pan ir iki galo susukę ir skundžiasi dar dropo trūkumu, o jie jeigu neklystu iki 80 mm leidžiasi.. :D Ačiū už atsakymus ir mintis. :)

Naujokas
User avatar
Posts: 99
Joined: 2006-09-21, 10:38

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby jacob » 2017-01-25, 17:47

VAG'enas wrote:Sveiki,toks klausimas dėl coilų pasirinkimo ant mk2. Daug domėjausi, tai labiausiai vertinami KONI, Bilstein, KW, H&R ir kiti garsūs gamintojai, o jau po to BC, Tein, V-MAXX, FK, TA-Technix ir t.t.

Daugelis normalių gamintojų (Ohlins, Bilstein, Tein, etc.) siūlo įvairių lygių bei paskirties produktų linijas, t.y. to paties gamintojo coil'ai gali būti ir 5 kartus brangesni vieni už kitus, todėl reiktų lyginti konkrečius modelius.
Pirkti naudotus coil'us ir juos restauruoti iš esmės nėra bloga idėja, bet pirmiausia patarčiau išsiaiškinti, kas yra gamintojo autorizuotas servisas ir kiek kainuos restauracija.
VAG'enas wrote: pasiskaitinėjau, kad jie žemina iki 50mm, gal kvailai nuskambės, bet ar tiek užteks? :D Ačiū už atsakymus ir mintis. :)

Kaip suprantu, žeminti norisi dėl estetinių priežasčių, tai siūlau pasidomėt, kokie galimi sprendimai būtent šitam tikslui, dauguma normalių coil'ų yra skirti važiavimo savybėms pagerinti ir gali būti, kad važiuoklė teisingai nedirbs sužeminus iki galo.

Užstrigęs
User avatar
Posts: 1093
Joined: 2011-08-24, 16:42
Location: Jonava

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Pjuvis » 2017-01-25, 18:20

Tai kogero naudosi juos tik kad susizemint masina, tai pirk naujus TA T uz 200e ir vazinekis, o ir daigta nauja turesi.

Pradedantysis
User avatar
Posts: 225
Joined: 2015-09-21, 17:17
Location: Lietuva, Kaunas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby VAG'enas » 2017-01-25, 18:39

Na šiuo atveju Ebay tiesiog ieškojau coilų ir žiūrėjau kokia pasiūla, tad nesitikėjau rasti pigiai Koni ar KW ar tų pačių Bilstein, bet pamačiau gerą kainą ir gerą gamintoją, tai po to pasižiūrėjau kad Bilstein konkrečiai siūlo du coilų modelius, bent tiek radau, tai B14 ir B16, B14 labiau skirti gatvei, duoda daug stabilumo, bet tuo pačiu ir nėra per daug kieti ar nemalonūs ir bent jau keliuose puslapiuose kaina jų naujų svyruoja ~ 750£, B16 yra sportiškesni ir reguliuojamas jų kietumas, jų kainos kažkur apie 1000£, jeigu rinkčiausi naujus su tokiu biudžetu tai konkurentai B14 būtų KW V1, o B16 konkurentai KW V2/V3, Koni kaip ir siūlo tik vieną modelį, žodžiu ieškojau nebrangių coilų, bet užkibau ant įdomesnio varianto. :) Šiaip pagal visus atsiliepimus, apžvalgas ir testus manau Koni ir Bilstein, ir yra viršuje, tad man čia būtų puikus variantas, jeigu jie restauruoti nebūtų prastesni už tarkim naujus ar restauruotus FK, JOM, TA-Technix'us, bet pats manau, kad net ir restauruoti Bilstein yra geriau už naujus tarkim TA-Technix'us. :) O reatauravimu kas užsiima, tai iš esmės Kupstas tuo tikrai užsiima, bet kainom nesidomėjau, o daugybė gerų atsiliepimų ir pasiūlymų girdėjęs esu apie Siūlų gatvę, Kaune, gali ir pakietint, ir patrumpint, ir šiaip geri atsiliepimai, kaina irgi nesikandžioja, kiek žinau šiuo metu 35€/vnt. kaina yra, tad manau kreipčiausi čia, Kupsto privalumas yra toks, kad kiek girdėjau jie ir dujinius amortizatorius restauruodami gali į tepalus dujų įleisti, o Siūlų gatvėje tiek dujinius, tiek tepalinius po restauravimo tik tepaliniais gali padaryti. :)



Na iš esmės norėtusi "nušauti du zuikius vienu šūviu", taip, na būdų tai yra visokių, galima tiek žeminančias spyruokles dėti ant paprastų amortizatorių, bet čia naudos tik dėl vaizdo, stabilumas netgi nukenčia kiek domėjausi, galima derint žeminančias spyruokles su trumpesniais amortizatoriais ten pvz.: Koni Sport amoruzatoriai reguliuojamo kietumo ir H&R ar Eibach žeminančios spyruoklės kas dirba stabilumo srityje tikrai neprastai, bet coilai turi labai didelį privalumą - aukščio reguliavimą, gali susireguliuoti aukštį pagal poreikius, taip tie patys Bilstein B14 nėra vien dėl žeminimo, jie netgi labiau skirti dėl valdymo savybių pagerinimo, tik klausimas ar užteks to žeminimo, nes kaip tame pačiame Youtube yra kokio Golf Mk7 GTI review padarytas su Bilstein B14, kur jis ir gamykliškame aukštyje ne taip prastai atrodo, tai jam tų pačių Bilstein B14 žeminino prasme yra per akis, o kaip mk2 su tarkim R15-R16 yra tikrai gana aukštas tai ir iškyla klausimas ar jų pakaks geram vaizdui, nors iš esmės nenoriu labai daug žeminti tai manau tūrėtų pakakti. :)

Klubo draugas
Posts: 15487
Joined: 2006-03-16, 15:48
Location: Siauliai

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Martinas » 2017-01-26, 17:24

Po miesta trintis uztenka ir tu vienkartiniu kinietisku :lol:
Geriau naujom padangom prisidek uz ta skirtuma :D

Pradedantysis
User avatar
Posts: 225
Joined: 2015-09-21, 17:17
Location: Lietuva, Kaunas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby VAG'enas » 2017-01-26, 19:23

Martinas wrote:Po miesta trintis uztenka ir tu vienkartiniu kinietisku :lol:
Geriau naujom padangom prisidek uz ta skirtuma :D


Žinoma, kad užtenka :D Bet kai devėti Bilstein B14 PSS + parsiuntimas + jų restauravimas = ~100-150€ daugiau už naujus kinietiškus? Ir apie 600-700€ mažiau už naujus tokius pačius? :lol:

Įsijautęs
Posts: 360
Joined: 2009-03-08, 21:11
Location: Jurbarkas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Vaznys » 2017-01-27, 09:26

Jeigu kalbi apie b14 restoravima tai aš abejoju ar siūlų gatvėjė padarys ką nors. Ten ant tu b14,16 sistema įdomi. vienur tepalas pilas is kitos puses dujos eina. isardzius dujos išeina ir reikia gręžti skyle ir kažkokiu būdu užpildyti tas dujas. Kupstas tepalu ir paprastų koilu lyg jau nebe restoruoja o dujinių restauravimas pas jį kaina didelė.

VAG klubas
User avatar
Posts: 12776
Joined: 2006-03-09, 00:27
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby G-5 » 2017-01-27, 10:06

Va va, reiktu is pradziu susirinkt visa info, kas, kur, kokius ir po kiek restauruoja ir kokias garantijas duoda, o tik tada pirkt ir uzsiimt tuo reikalu arba jei nori sutaupyti laiko, nervu ir aisku pinigu (nors speju siuo metu sis aspektas nematomas :D ), tai imi tik naujus, susidedi ir vazineji nesiparindamas, bet jei nori rimtai pasip*st, tada tik pirmas variantas :lol:

Įsijautęs
Posts: 360
Joined: 2009-03-08, 21:11
Location: Jurbarkas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Vaznys » 2017-01-27, 11:20

As kai pirkau golfe buvo b16 priekiniai mire, tai restoravom patys, nes anksčiau esame tą darę. Išsardėm o ten sistema kitokia. taikėm, tekinom, gaminom. surinkom o pasirodo kitam gale dujos turi buti, tai dabar dar ir grėžti reikia amortika statyti ventili pripildyti tą kitą gala azotu ir dėti į mašiną ir žiūrėti kas bus. Nes dabar nepildytas tas galas tai veikia kaip sugalvoja jie patys.

Pradedantysis
User avatar
Posts: 225
Joined: 2015-09-21, 17:17
Location: Lietuva, Kaunas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby VAG'enas » 2017-01-27, 18:08

Ačiū už informaciją, žinoma aklai nepulčiau pirkti neišsiaiškinęs ar restauruojasi, girdėjau kad būna nerestauruojamų, bet kažkaip kad gali kilti tokių bėdų nebuvau apmastęs :D Su Kupstu kaip ir susisiekiau, laukiu atsakymo ar įmanoma, o kas turit gal kontaktą siūlų gatvės? :lol: Dėl įdomumo pasiskambinčiau pasiklaust. Žodžiu sulaukt reikia ar įmanoma ar ne ir bus matyt. :) Gal nelabai aš tada noriu pasi**st su tuo pirmu variantu.. :lol: Čia kažkas iš forumo užsakinėdavo lyg iš Ebay coilus? Priminkit kas jei prireiktų. :D Dėl B16 tai ten dar ir kietumas reguliuojasi išviso... Dar mačiau pardavinėjo mk4 coilus B14, priekinis vienas miręs, rašo atsirestauruosit ir geras daiktas bus - meluoja tada :D

Pradedantysis
User avatar
Posts: 225
Joined: 2015-09-21, 17:17
Location: Lietuva, Kaunas

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby VAG'enas » 2017-01-27, 22:22

Tai ką gi - klausiau pas Kupstą konkrečiai ar galėtų restauruoti Bilstein B14 PSS, gavau atsakymą, kad galėtų - nuo 50€/vnt. Palyginus su siūlų gatvės 35€, tai brangiau, bet jeigu pavyktų sutarti už 45€ tai man manau tiktų.

Užstrigęs
User avatar
Posts: 1708
Joined: 2008-04-30, 23:13
Location: Vilnius

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby Paulys » 2017-01-29, 02:38

Tu rimtai?

Naujokas
User avatar
Posts: 99
Joined: 2006-09-21, 10:38

Re: Spyruokles ir amortikai. paprasti ar sport? nauji ar dev

Postby jacob » 2017-01-29, 04:21

Paulys wrote:Tu rimtai?

Bijau, kad jo.

PreviousNext

Return to VAG automobiliai

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests